6 drobností, ktoré ozvláštnia interiér

Dnes som si pre Vás pripravila malé tipy, ako si originálne vydekorovať domček, byt či intrákovú izbu.
Sú to síce len také drobnosti, ale garantujem Vám, že ozvláštnia každý interiér.
A najlepšie na tom je, že si ich nemusíte kupovať v drahých obchodoch s dekoráciami ale stačí keď prekutráte babke povalu, alebo skočíte na najbližší blšak (ja rada chodím na Inter, do Starej tržnice do Parády a samozrejme vždy, keď sa s drahým vydáme na nejaký výlet vyhľadám si blšáčik aj tam).

1. Vlastné umelecké dielo

Či už radi kreslíte krajinky alebo zátišia či abstraktné ťahanice štetcom, vlastný obraz je naozaj super dekorácia. A stojí vás hlavne len investovaný čas. Kanvas sa dá ľahko kúpiť v rôznych veľkostiach, tento je z KIK za pár eur. A či už sa inšpirujete z fotografie alebo si vymyslíte dielo v hlave, povzbudzujem každého kto si myslí že maľovať nevie. Lebo aj ja som si to myslela :)



2. Drevený rámik ako vešiak na náhrdelníky

Najmladší prírastok, ktorý som vyrobila cez víkend. Potrebujete k tomu len drevený rámik akéhokoľvek tvaru, klinčeky a kladivo.



3. Starodávne podšálky

Určite ich máte doma vy, vaše mamky či babičky. Podšálky ktoré už nemajú svoju šáločku. Dajú sa využiť na ukladanie drobností, šperkov alebo ako podstavec pod sviečku. Tento tanierik silno smúti za svojou šálkou (a spolu s ním aj ja) nech jej črepinky odpočívajú v pokoji.




4.  Farebné vintage flašky

Tomuto nápadu som prepadla len nedávno. Začalo to zelenou fľaškou od UNICUM, keď som ju očistila, zapáčilo sa mi ako svetlo preniká cez farebné sklo, tak som na blšákoch začala snoriť po takýchto fľaštičkách. Dajú sa využiť ako vázičky alebo dekorácie na poličku.



5. Farebné kachličky

Veľmi jednoduchý a lacný doplnok. Či ho využijete ako podložku pod pohár alebo sviečku, je to malý zaujímavý detajl. Naše nám ostali z výroby stolu a sú z Hornbachu.



6. Foťáky

Fotoaparáty zbieram už pár rokov, rovnako aj môj priateľ. Keď sme naše zbierky spojili pri nasťahovaní sa, zistili sme, že je to skvelá štýlová dekorácia napríklad do knižnice.


7. Mapy

Staré, nové, veľké, malé... Na stene sú štýlové vždy. Naša je z Mníchova z Urban Outfitters. Ale nieje ešte presne tá, akú hľadám. Stará školská mapa sveta. Verím, že na ňu raz naďabím v nejakom antikvariáte alebo blšáku. Ale zatiaľ je fajn aj táto.





Komentáre

  1. Obraz je krásný, taky jsem chtěla nakreslit jeden domů, ale nenašla jsem odvahu (a teď už není čas, radši šiju). Ale třeba někdy... Lahvičky máme doma také, nejnovější zelenkavé 5l lahve jsem našla u popelnice, takový poklad, někdo je vyhodil. Dala jsem dovnitř světýlka a máme lampičky k televizi a k posteli. Je super jak málo stačí k zútulnění domova :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej to je super napad :) pri kosoch su niekedy naozajstne poklady!!! :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky