#DIY: Adventný veniec



Dnes som sa zobudila, pustila si christmas playlist a rozhodla som sa, že je ten pravý deň na zahájenie vianočnej atmosféry u nás doma :) Vianočné ozdoby z minulého roku už na mňa žmurkali a ja už som nevedela odolať! Ide sa ozdobovať! Urobila som si tri kopky - ozdoby na stromček, do bytu a komponenty na adventný veniec.

Tento rok som sa rozhodla opäť pre DIY verziu adventného venca (minulý rok som si halúzky povykladala do kruhu a položila k nim sviečky - uuu aké originálne) avšak teraz som ju posunula trošku o level vyššie. Ste zvedaví? Tak tu ho máme pekne po poriadku :)

Musím sa vám priznať, celý tento môj pokus som robila úplne inštinktívne, žiadne postupy som si nevyhľadávala, nemala som nejak čas a dúfala som, že mi postačia šikovné prsty a moja vianočná nálada aby to vyšlo :)
Komponenty som si zohnala u nás v Liberci v galantériách a ihličie od predavačov stromčekov (áno, už aj ten máme kúpený a práve sa aklimatizuje u nás pred bytom a čaká, kým ho pustíme dnu :D). Všetky prírodniny, ktoré som použila som si nazbierala pri prechádzkach s deťmi - učiteľka v škôlke sa nezaprie!




Tak sa pripravte a ide sa na to - všetko som to zdokumentovala:

Na veniec som si poukladala pár halúzok a postupne som ich pripevňovala drôtikom. Potom som na oživenie pridala okolo ozdobný drôtik s bledými lístkami.






Keď som to mala všetko spevnené, nalepila som tam stojančeky na sviečky a sviečky (uhm, trošku krivo :D) Stojany mi nepekne a okato trčali na venci - tak som ich jednoducho oblepila menšími halúzkami aby som ich zakryla.





Rozmiestnila som si prírodniny a na rad prišla moja lepiaca pištoľ. Najprv som si na veniec poukladala šípky a prilepila. Následne šišky a žalude.



Tradá - môj prvý oficiálny adventný veniec je bez bolesti a za pár korún hotový!

Najkrajšie na tomto však je, že si ho každý spraví presne podľa svojich predstáv :)
Tak šup do toho - ešte vám zostávajú tri adventné nedele :)



Komentáre

Obľúbené príspevky