Spálňa, ktorú milujeme




Koho na jar chytá upratovanie, je môj človek. Neviem prečo, ale je to pre mňa vždy ako nový štart. Po zimnom spánku, leňošení a odkladaní vecí na neskôr, sa vo mne zobudí šelma a začína sa jarné upratovanie. Našťastie mám na všetko pomocníka, tak v tom nie som sama! Milujem upratať si šatník a vyradiť veci, ktoré už nepotrebujem. Zimné šatstvo vymeniť za jarné a letné kúsky.
Minimalizmus obdivujem, ale nedokážem ho až tak praktizovať. Preto sa snažím aspoň každú sezónu odstrániť niečo, čo v živote naozaj nepotrebujem. A to som nečítala ani bestseller od Marie Kondo. Proste si to moja duša pýta. Tentokrát si to pýta aj moje telo, pretože som mala v poslednom čase naozaj zlý spánok, rozhodla som sa to dať v spálni do poriadku!




Začala som viac premýšľať o tom, čo do spálne nepatrí a čo naopak, pre lepší spánok potrebujeme. Nie som nejaký horlivý "fengšueista" , ale rozhodla som sa zohnať si pár knižiek o lepšom (a krajšom) bývaní. Už dlhšiu dobu som pokukovala po dvoch knížkach od rovnakej autorky - The New Bohemians a The New Bohemians Handbook radí v nich ako svoj dom, či byt pretvoriť na skutočný domov, ktorý človeka hýčka a inšpiruje. Veľkú rolu v tom zohrávajú rastliny a prírodné materiály, ktoré domovu dodávajú celkom iný "vibe".  



Naša spálňa prešla po roku nejednou zmenou, tak som si povedala, že je čas na nejaký ten "update". Spí sa mi lepšie a nakoniec som zistila, že zle mi robil nový vankúš plnený páperím.



posteľ a nočné stolíky (DIY), deka (ikea), vankúše (ikea, action), šálka (Loveramics), podnos (Pepco)


Photography: Karolína Počajová







Komentáre

Obľúbené príspevky