Handamade Co-ords


Co-ords alebo súprava...neviem ako ich nazvať. Jeden outfit zložený z dvoch kúskov. Už nejakú dobu mi spamovali Pinterest wall, prišlo mi to celkom jednoduché tak som si povedala, že to skúsim zo zvyškov látky, ktoré mi ostali z týchto šiat. O dva týždne sa chystáme na dovolenku a presne niečo také som zháňala. Veľmi pohodlné, vzdušné, ženské. Pre mňa je to skvelá alternatíva k overalom, ktoré mi po proste nesedia. Alebo mám taký pocit ja.

Verzií je niekoľko, či už nohavicové alebo sukňové, s ramienkami alebo bez, krátke alebo dlhé. Toto je zatial prvý "sampel", tak to berte s rezervou :D
Každopádne, už som ich urobila viac a teším sa na horúce dni, kedy ich budem nosiť stále!

Ak chcete, môžem spraviť tutorial na blogu. Naozaj to nie je také zložité :)
Krásny víkend všetkým.











photography: Michal Novák


Komentáre

Obľúbené príspevky