Zlatý príbor nemusí byť gýč


Druhá polovička augusta je za nami a pre mňa to vždy znamená, že sa blíži moje úplne najobľúbenejšie obdobie. Teda z hladiska vizuálneho, módy a dekorovania. Áno, je to jeseň. Takže, úplne prirodzene ma to začína ťahať smerom k teplým, jesenným farbám. Za posledný mesiac sme urobili malé zmeny aj v byte, čo ma veľmi teší. Napriek tomu, že sa sústreďujeme na to, že sa budeme chcieť časom (prosím do roka) presunúť do domčeku, som rada, že si stále dávame záležať na tom, ako sa cítime v našom momentálnom domove. Ako prvý sme si zadovážili nový koberec. Kémový a huňatý, ktorý je vraj strašne nepraktický, ale kedy inokedy si ho užiť, ak nie teraz! 


Ďalej ma uchvátil tento horčicovo-žltý, ľanový obrus, ktorý pretransformoval v podstate celú miestnosť, keďže sa nachádza úplne v strede a spája kuchyňu s obývačkou. Je to presne taký kúsok, ktorý je svieži ale má v sebe už aj to krásne jesenné, čo mám tak rada. 


Nádherný zlatý príbor je z Cellbes a je to láska! Úplne najviac by sa mi páčil práve v kombinácií s atramentovo-modrou farbou. Takúto hostinu by sme si mohli robiť častejšie :) 





príbor, tanieriky, podstavec na tortu - Cellbes , šálky na kávu Loveramics, obrus H&M Home 

Komentáre

Obľúbené príspevky