Darovaný stolík



Včera som sa trochu zabávala s mini zariaďovaním. Kto ma pozná vie, že je to moja veľká vášeň. Tak som si pripravila také malé pred a po našej spálne.
Napriek tomu, že sme myšlienkami v domčeku, ktorý začneme budúci rok stavať, stále sa snažím zveľaďovať prostredie, kde bývame teraz.
Kto, žije v dvojizbovom byte ako my vie, že priestor je naozaj limitovaný a musí sa do neho zmestiť spálňa, šatník, obývačka, pracovňa, jedáleň, čitáreň, kuchyňa... mohla by som pokračovať.

Ja som vždy túžila mať taký ten prichystávací stolík, kde by som mala povykladané svoje najväčšie poklady, mohla sa pri ňom malovať a chystať, tak ako to je vždy cool v starých filmoch :D
K stolíku sa mi podarilo dostať cez bývalú kolegyňu a kamarátku (ďakujem Adi :D), ale nájsť pre neho miesto v byte bol celkom tvrdý oriešok.
Nakoniec sa podarilo, provizorne niečo vymyslieť. Ale, ajtak sa najviac teším až bude v domčeku!

 















Komentáre

Obľúbené príspevky