Nové začiatky




Je to dlhých, takmer 8 mesiacov, čo som na blog ani len neklikla. Myslela som na neho, aj som sa párkrát vnútorne vyhrešila, že som ho nechala takto upadnúť do zabudnutia. Avšak teraz som tu s hlavou plnou nápadov a životom ktorý sa mi za posledných pár mesiacov otočil a 180 stupňov.

Minulý rok bol náročný. Počnúc ťažkými rodinnými vzťahmi, neistotou o svojom zdraví, končiac nejasnou predstavou o svojom pracovnom živote.

Prvá veľká zmena prišla v lete, keď sme sa s Miškom zasnúbili a rozhodli sa, že svadbu dlho odkladať nebudeme. Nakoniec sme našli príhodný dátum a začali sa tešiť na novú etapu života, už pod spoločným menom.

Druhá veľká zmena prišla tiež niekedy v priebehu minulého roku, keď sme sa rozhodli postaviť si vlastný domček, s vysnenou záhradou a terasou. Hľadanie bolo dlhé a zvažovali sme mnoho možností. Nakoniec sa nám podarilo nájsť si ten kúsok zeme, kde by sme vybudovali náš budúci domov.

Tretia veľká, možno aj najväčšia zmena prišla tento rok. Nečakane a neplánovane sme dostali ten najúžasnejší dar. V októbri sa z nás stane trojčlenná rodina a my sa už teraz nevieme dočkať našej dcéry.

Veľmi sa teším ako budem všetky tieto naše úžasne zmeny dokumentovať a veľmi rada sa o ne s vami podelím.
Každý sa ma pýta či nemám stres, ale jediné čo cítim je radosť a vďačnosť. Keďže nerada plánujem a nechávam veciam voľný priebeh je to presne tak ako to má byť.




photo credit: Michal Novák

Komentáre

  1. Dobrý deň, Lucia Žitňanská, takmer som prišiel o život, keď moja štvorročná milenka zostala s inou ženou. Každý deň som plakal a triezvy, až kým to nebolo také zlé, že som prišiel o pomoc na internet. A videl som svedectvo kúzelníka, ktorý pomáha dáme menom Denisa Saková, a povedal som, že to skúsim, tak kontaktujem ho za pomoc a vrhá na mňa milostné kúzlo, ktoré používam pri získavaní mojej lásky späť a teraz som šťastná žena. Za to, čo si pre mňa urobil, neprestanem zdieľať tvoje dobré meno ľuďom tam za dobrú prácu, ktorú si pre mňa urobil. Dúfam, že Boh vám žehná, pretože mi pomáhate získať moju lásku späť. Je ideálne, keď som to publikoval v miestnych novinách pre Dr. Amiso v iných, aby som k nemu priviedol viac zákazníkov. , V prípade problémov so zdravím alebo vzťahom, tehotenstva alebo rakoviny, prípadov HIV alebo rozvodu vám vaša spoločnosť odmietne zaplatiť. V prípade akýchkoľvek problémov ho kontaktujte na herbalisthome01@gmail.com a on je jedinou odpoveďou na všetky vaše problémy.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky