Tvorte! / Create!





Ahojte priatelia.
Mám chuť vás povzbudiť a inšpirovať. Často sa mi stáva, že sa ma ľudia okolo pýtajú, že ako je možné, že som taká veselá a pozitívna. Prinútilo ma to sa nad tým zamyslieť. Čo ma robí veselou? Prečo mám pocit, že sa chcem usmievať? 
Nuž, prácu snov zatiaľ nemám, v peniazoch sa tiež nekúpem a keď sa mi niečo zapáči alebo po niečom začnem túžiť, buď na to šetrím tak dlho, že to už nakoniec ani nechcem....tak čo je to "ono" čo ma ženie dňom, životom vpred...?
Nakoniec som si to uvedomila v deň, keď boli fotené aj tieto fotky. Je to naplnenie potreby vlastnej sebarealizácie. 
Áno, niekto ju naplní tým, že vyzbiera celú stránku podpisov pre Greenpeace, niekto tým, že organizuje skvelú akciu v meste. Ja ju mám z toho, keď si niečo vyrobím a môžem sa o to podeliť s ostatnými. Inšpirovať ich k tomu aby si také urobili aj oni. A keď sa chce tak sa dá...

Odhliadnuť od kabelky som si celý outfit vyrobila sama. A to ma napĺňa radosťou. 
Odkedy pracujem v módnom priemysle som si dala záväzok, že čo si nebudem vedieť ušiť/vyrobiť, to si kúpim v obchode. Niekedy na to zabudnem a nakupujem veci tak ako sú, bez zámeru na prerobenie alebo úpravu. Také veci sa mi rýchlo zunujú a vôbec ich nenosím s takou radosťou.
Preto vás vyzývam k tvorbe....čohokoľvek. Prevalcujte svoje okolie vlastnými výtvormi. Budete sa z toho tešiť. To garantujem!


Hey friends.
I really want to encourage and inspire you today. It often happens that people around me asked that how is it possible that I am so cheerful and positive. It forced me to think about it. What makes me cheerful? Why do I feel like I want to smile?
Well, I do not have a dream job, I don´t swim in money and when I find something I really want to buy I am saving money for that thing so long, that I end up not wanting the thing anymore. So what is that "it" that drives me forrward in life?
I finally realized it the day when these pictures were taken. It is meeting the need of my own self-realization.
Yes, someone  is fulfilled when does stuff for Greenpeace, someone from orginising great event in town. I get it when I create something and I can share it with others. Inspire them to do so also.
Apart from handbag I made the whole outfit myself. And it fills me with joy.
Since I work in the fashion industry I gave myself a commitment that what I can´t sew / create, that I will buy in the store. Sometimes I forget about it and buy things as they are, without intent to redesign or remake. Such things are very quickly boring and I don´t not wear them with such joy.
Therefore, I urge you to create.... anything. Roll over your surroundings with your own creations. You will enjoy of it. I guarantee it!












gladiator sandals, top and skort made by me
bucket bag by MOHITO 





Komentáre

  1. Děkuji za popostrčení, pracuji na tom, ale někdy je času taaaak málo. Polepším se, slibuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samu seba musim postrcit obcas :D ale ten pocit potom.... :) drzim palce!

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky