#DIY inšpirácia

Krásny deň prajem všetkým!

Dnes som si pre Vás nafotila mini DIY inšpiráciu, ktorú si pohodlne doma urobí úplne každý. Stačia vám na to prázdne sklenené dózy od uhoriek, džemov alebo olív, lepidlo a zaujímavý papier. Niektoré dózy som si postupne nazbierala, alebo kúpila v Ikea. Dizajn som poňala trošku jednoduchšie - žiadne prezdobené písmo ani náročné ornamenty. 

K fotkám veľa slov netreba, tak nimi dnes budem trošku šetriť :)







Tu sa chystám ešte pre jednu zmenu - natrem všetky viečka čiernou tabuľovou farbou.




Ako možete vidieť, etikety sú stále iné, pretože ich v priebehu času postupne dorábam. Nevadí mi to, práve naopak - dodá to tomu taký trošku šmrnc :)






Dnes som vám teda ukázala, ako to mam zorganizované v mojej kuchynskej linke ja :) Čo vy na to?

Luci


Komentáre

  1. Moc pěkné, super využití toho co máme doma. Poslední dobou také používám zavařovačky a na popis jsem si oblíbila washipásky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem :) Presne tak! Treba vyuzit vsetko, co mame doma a s troskou kreativity dokazeme zazraky! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky