#hometour: šatník



V projekte nášho bytu bolo celkom dosť výklenkov.
Viem, že väčšina ich využije na vstavanú skriňu - roldor (možno, že to bol aj prvotný zámer výklenkov). Nám sa však táto varianta moc nepozdávala, keďže máme radi priestor a nechceli sme ho zmenšovať. Rozhodli sme sa tieto výklenky využiť po svojom. V spálni sa z toho stal taký "open space closet" ku ktorému nás inšpirovali najmä zahraničné interiéry a využitia priestorov v malých bytoch.
Musím sa priznať, že ako bývalá vizualistka som zaťažená na to, aby bolo moje oblečenie pekne usporiadané a pri takomto otvorenom priestore to je priam nevyhnutné (Miško mi to občas kazí :D)

Takže, náš šatník pozostáva z vrchnej police, šatníkovej obruče a spodných šuflíkov, ktoré tvorí jedna komoda a dva nočné stolíky z jednej kolekcie IKEA.
Myslím, že ak by sme to robili ešte raz, použili by sme skôr kratšie obruče, ktoré by sa v strede toľko neprehýbali. Každopádne, priestor slúži na svoj účel a za roldor by som ho nevymenila :)

čo nás inšpirovalo:











a ako sme to vymysleli u nás:




  



Komentáre

  1. Ani ja neobdivuji roldor, vy jste to hezky vyuzili;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám roldor ráda, ale kvůli financím to máme podobně jako vy :) A asi to tak i zůstane, začíná mě to bavit (musím se přiznat, že se ráda kochám krásnýma šatama, které mi na tyči visí ;)) Máte to krásné <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky