One Line A Day


Za posledné tri roky sa snažím zapisovať si nejaké svoje postrehy alebo zážitky do špeciálneho denníka. Volá sa One Line a Day a je zhruba na 5 rokov. Kedysi som si písala riadny denník, so siahodlhými spoveďami myšlienok a podrobnými opismi zážitkov. Stále sa k nim veľmi rada vraciam. Viem vďaka nim posúdiť, ako veľmi sa moje názory a pohľad na život a svet rokmi menia. A niekedy mi aj pripomenú zabudnuté, krásne či vtipné chvíle.

To sa už teraz moc nerobí. Zvyčajne si to človek odbyje instastorkou alebo si na nástenku zavesí nejakú fotku. Mne by pravdu povediac chýbal ten "hmatateľný" dôkaz toho, že som si niečo naozaj zapísala, uchovala... preto si stále vediem aj ručne písaný denník, lepím fotky do albumov a podobne. Akosi si nechcem pripustiť, že by to bolo uchované len v elektronickej podobe. Niektoré myšlienky a fotky patria na papier a vidím ich len ja.

PS - milujem škandinávsky minimalizmus, ale keď som uvidela tieto nádherné fialové obliečky, bola to láska na prvý pohľad, (viac na cellbes.sk )









Komentáre

Obľúbené príspevky