DIY: Dekoratívne dózy




A som tu znova :)

Dnes som sa s Vami chcela podeliť o jeden nápad, ktorý zdobí vrch našej kuchynskej linky. Sú to prázdne dózy z chai prášku, ktoré som si podstivo odnášala z práce, keď som ešte robila v kaviarni. Vedela som už od začiatku kam ich presne dám, ale aký štýl si zvolím som sa rozhodla až nakoniec. Nejak to vyplynulo z mojej nálady v ten deň a teraz nám už robia radosť nad kuchynskou linkou. A prečo práve tam? V byte, v ktorom bývame sú trojmetrové stropy a priestor nad linkou, ktorá tu bola je príliš veľký a potrebovalo to nejako ozvláštniť. Takže preto :) V budúcnosti by som tieto dózy rada umiestnila na miesto, kde by som k nim ale mala ľahší prístup a mali by tak nie len estetickú funkciu, ale aj praktickú. 

Pozrite sa, ako sa tieto dózy vyrábali :)


Ako základný náter som použila farby na kov, drevo a iný materiál, ale krásne by to šlo aj s akrylovými. 




Vzor som si najprv prekreslila ceruzkou a následne som ho dokončila s temperovými a akrylovými farbami. 



Vrchnáky som prestriekala zlatou sprejovou farbou a je to hotovo! 





Tak, čo? Páčia sa vám? Ešte zopár dózičiek mám, rozmýšľam aký štýl si vyberiem pre ne. Máte nejaký nápad? 

Luci




Komentáre

Obľúbené príspevky