Gingham


Čaute decká!
Neukázala som sa na blogu už dlhší čas, ale je to hlavne kôli tomu, že som bola veľmi zaneprázdnená. Našťastie to boli hlavne príjemné povinnosti v podobe našej dovolenky na Bali. Ale o tom inokedy :)

Dnes som sa s vami chcela podeliť o to ako si jednoducho pretvoriť pánsku košelu v zaujímavú blúzku.
 Z každej strany sa na nás valia vlny o udržateľnosti či už v móde, alebo iných aspektoch života. Ja som za všetkými desiatimi. V šití si oblečenia som vyrastala od malička a asi preto mám k tomu tak blízko aj teraz.
Keď som sa nedávno preklikávala pinterestom, narazila som na krásnu blúzku - túto. Obsahovala všetko, čo sa mi v tejto chvíli páči - holé ramená, zavinovanie a ešte aj gingham vzor. A keď som si uvedomila, že som si minule v sekáči kúpila presne takúto kockovanú pánsku košeľu, povedala som si že to musím vyskúšať.

Postup je jednoduchý - stačí na košeli urobiť lodičkový výstrih, zahnúť a zošiť. Následne zo spodného lemu odstrihnúť toľko, aby vám dĺžka košele vyhovovala, zahnúť a zošiť. Z odstrihnutého kusu sa dá jednoducho urobiť opasok, ktorý dodá blúzke ten výsledný šmrnc.
Tak smelo do toho :)



 









Komentáre

  1. Šikovná a krásná žena a vy už balkonujete? Těším se na procházku:) Mějte se krásně:*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anoo balkonujeme, ale este byva aj chladno tak nalozeni v dekach. Kedy pridete na balkonovu grilovacku? :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky