Fotoalbum V: Edinbourgh


Škótsko miluje asi každý, kto tam bol. Ja som ho milovala dokonca ešte aj pred tým. Z rozprávania, z fotiek a mojich výletov v mysli to bolo miesto o ktorom som vedela, že ostane môjmu srdcu blízke. Od čias, keď som žila v Londýne som navštívila v UK iba Liverpool a Lake District. Edinbourgh bol na mojom zozname a myslím, že sa presunie na zoznam - chcem prísť znovu.
Nemali sme na prieskum mesta veľa času, ale mali sme skvelé počasie. Chceli sme mať hlavne pekný víkend a nenahánať sa od pamiatky k pamaitke. Toto mesto je skôr o atmosfére. Dobrá partička, skvelé jedlo a veľa nachodených krokov. Z miestnych must-see sme navštívili Hollyrood, odkiaľ je fakt pekný výhľad. Ďalej Portobello pláž, kde sa toho veľa robiť nedá. Ak chytíte pekné počasie, tak sa tam dá príjemne posedieť na teraske kaviarne. Z menej známych miest sa nám podarilo preskúmať Royal Botanical Garden, ktorá má fakt krásne sklenníky a namiesto whisky sme pili veľa ginu. A bolo to super. Na našich fotkách sme sa snažili zachytiť hlavne náladu, ktoré mesto malo. Príjemnú cosy atmošku. dni :)




























Komentáre

Obľúbené príspevky