September


Milujem ten pocit, keď po krásnom, horúcom, upotenom, ubehanom, prežitom lete, nasleduje jeseň.
Moje obľúbené obdobie. Prečo? Svet okolo mňa sa farbí novými farbami a mesto aj príroda dostanú novú vôňu. Slnko hreje, ale nepáli. Všetko má zrazu taký iný nádych. Akoby sa zobúdza z tej oťapenej náladičky leta, keď jediné čo som chcela bolo sedieť na plytčine v Čuňovskom jazere a preháňať sa na bicykli po lesných cestičkách. Začína mi chutiť jesť, chce sa mi variť a vyrábať. Prechádzať sa po meste a obzerať si ľudí.
Jeseň je konečne tu a ja si ju plánujem teda poriadne užiť!


Maxi šaty čo mám na sebe sú zo skrine Miškovej maminky a ja som ich našla medzi oblečením, ktoré plánujem zajtra predávať na Čačkách-mačkách. Okamžite som si zamilovala ten jesenný nádych, ktorý v sebe majú. Kombináciu farieb a krásnu bohémskosť! Osviežila som ich len skrátením podšívky nad kolená aby nabrali ľahkosti a rozparok na boku z nich spravil naozaj skvelý originálny kúsok.
Skombinované s ľahkou bundičkou sú ako stvorené na tieto ešte stále, relatívne teplé dni :)





Komentáre

Obľúbené príspevky