Sukulenty


Ahojte priatelia.
Mám tu pre vás typ ako si naaranžovať sukulenty originálnym spôsobom.
Momentélne mám obdobie, kedy si veľmi užívam zeleň okolo seba. Neviem, či je to spôsobené tým, že v práci nemám okolo seba žiadnu, tak si to vynahrádzam, kde môžem.
Každopádne, sukulenty sú nenáročné, tak sa nemusíte báť o údržbu. Ja som si chcela vytvoriť niečo iné ako terárium zo sukulentov, tak som ich nasadila do malých drevených šuplíčkov z IKEA. Ani som nečakala, že to tak pekne vypáli. A už mi robia radosť v spálni. Taktiež som sa chcela podeliť o nejaké novinky, čo nám skrášlujú izbu.
Lapač snov nad posteľov z Bali, nové oceánovo modre závesy a žlté koberčeky, ktoré vdychujú už takmer jesennú útulnosť. Ja viem, že je ešte stále leto, ale nesmierne sa teším na moje obľúbené ročné obdobie.







Komentáre

Obľúbené príspevky