Jarné trendy

Konečne už vonku presvitá slnko, teda miestami. Tak som sa rozhodla, že sa povenujem trochu módnym trendom.
Všimla som si, že ma v poslednej dobe zase bavia farby a konečne som ich začala v šatníku mať viac. Stále sa snažím držať sa motta, Nech menej, je viac. Čo znamená, že radšej menej vecí v šaníku a viac outfitov, ktoré z nich môžem vytvoriť.
Strašne ma teší, že kopec súčasných trendov nesie prvky retra, 80-tych a 90-tych rokov, čo znamená, že veľa vecí môžete nájsť aj v lokálnom sechond hande. Hodvábne šatky, bodkované blúzky a šaty, kárované saká a nohavice atď.
Čiže ak ste niekedy chceli byť "sustainable" teraz je ten správny čas a hor sa na blšáky a do sekáčov.


zdroj obrázkov: Pinterest

Komentáre

  1. Taky miluju sekáčové úlovky, a také puntíky, proužky, kostičku - ty jsou nesmrtelné. Občas něco zkrátit, zúžit a nový kousek je na světě. Hezký den :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, snažím sa podla toho aj ja nakupovať. Radšej niečo nadčasové než meniť šatník každú sezonu :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky