THE Green Dress



Už nejaký čas som zháňala tie "pravé" zelené šaty. V kamenných obchodoch absolútne nič, v internetových beznádejne vypredané, napriek tomu, že väčšina mala trojcifernú sumu. Kto ma pozná vie, že nerada dávam veľa peňazí za oblečenie. Vždy mi to prišlo zbytočné, pokiaľ sa samozrejme nejedná o nejaký ten klasický kúsok, ktorý Vám v šatníku ostane niekoľko rokov. Vedela som, že klasické, zelené midi šaty, by pre mňa takýmto kúskom boli, preto som bola odhodlaná za ne dať aj viac peňazí. Problém však bol v tom, že "nebyli k sehnání".

Raz som vbehla do vintage skáču v centre mesta a našla šaty, ktoré boli dokonalé, čo sa týkalo farby a druhu látky. Vzala som si ich s tým, že snáď sa mi ich podarí prešiť do požadovaného tvaru. Teraz len ľutujem, že som ich neodfotila pred úpravou, ale tu je výsledok a ja sa z nich strašne teším.
Tento mesiac je mesiacom "fashion revolution", kde sa pýtame, že kto vyrába naše oblečenie? Som rada, že si môžem povedať, že aj trochu: ja.

Krásny zvyšok víkendu želám priatelia :)







photography: Michal Novák

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky