Interiérové inšpirácie 2017

Máme tu nový rok priatelia a ja vám želám len to naj. 
Som vždy nadšená na začiatku každého nového roku, lebo je to ako začať maľovať na čisté plátno. Vždy si nahromadím svoje nápady a vízie do a potom sa s chuťou obzerám na konci roka naspäť, aby som vedela, ako som sa zmenila či posunula ďalej.

Dnes som sa chcela podeliť o to, čo ma momentálne v interiérovom dizajne a zariaďovaní inšpiruje a akým smerom by som sa v dekorovaní a tvorení chcela uberať. Mám už v hlave pár nových projektov, medzi ktoré napríklad patrí balkónová premena na zimnú záhradu, pracovný kútik alebo renovácia špajzovej skrinky. 

Na tomto si momentálne fičím ja:




- osvieženie bieločiernej kombinácie modrou
(preskúmajte napríklad novú kolekciu z H&M home)

                                                                                                  - rozmnožovanie izbových rastlín a                
                                                                                           originálne črepníky




- originálnych obrázkov vlastnej tvorby nikdy nieje dosť


                                                 
                                               -indigo modrá je dobrá


-umelá kožušina na stoličke/sedačke



Komentáre

  1. Krásné nápady <3
    Také miluji rostliny v bytě, až tak, že už je máme i v koupelně.
    Poličku na obrazy chci mít nad sedačkou už dlouho, tak snad se ji povede připevnit co nejdříve. Už je jim na půdě smutno a já se nemůžu dočkat, až se z nich budu zase těšit. Nemalovala jsem je já, ale šikovné ruce přátel a lidí, které mám ráda.
    Inspirovala jsem se u vás mříží, kterou bych ráda využila na chodbě jako "držák" na klíče a hezké vzkazy :) A nakonec váš konferenční stolek, který mi nedá spát, uvidíme, co vymyslím ;)
    Ať se vám povede co nejvíce inspirace zrealizovat;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky