Telová je cool




Béžová, alebo skôr telová farba sa do môjho šatníku vkradla niekedy v lete a od vtedy sa jej neviem nabažiť. Niekto by mi možno tvrdil, že sa mi typovo nehodí, ale príliž sa mi páči, takže si ju nemôžem odopierať. Páči sa mi jej jednoduchosť a minimalizmus.

Nezvyknem často ušiť niečo z brusu nové. Niečo, čo bývalo kus látky a zrazu to je odev. Väčšinou prešívam alebo recyklujem košele, či iné oblečenia. Preto bola pre mňa táto blúzka veľkou výzvou. Našla som si inšpiráciu na pintereste tu a strih si pokúsila vytvoriť podľa obrázku.

Nie je to úplne najdokonalejšie, ale stále sa len učím. Dokonca, keď som bola v práci mi jedna zákazníčka povedala, aby som začala svoje kúsky predávať, lebo ona by mala záujem :D










photo credit: Michal Novák








Komentáre

  1. Obdivuju tvou odvahu a nadšení - blúzka se povedla <3 Moc se mi líbí ta holá a přece oblečená záda. A vypadá, že je moc příjemná na tělo. V létě bude jistě nejnošenějším kouskem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že do leta nevydržím a hneď ako prestane byť mínus tak ju začnem nosiť :)

      a ďakujem moc za povzbudivé slová <3

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky